Ons CLB-anker is Lana Zoungaras, zowel voor de kleuterschool als voor de lagere school.

Contactgegevens:

e-maillana.zoungaras@so.antwerpen.be

telefoon: 04 77 96 73 22

Van zodra de school moeilijkheden ondervindt bij het leren of bij bepaalde gedragingen van leerlingen, kan zij (mits toestemming van de ouders) contact opnemen met het CLB-anker om samen naar mogelijke oplossingen te zoeken. Het anker kan ook tips aanreiken naar de begeleiding thuis.

Het CLB-anker heeft ook de mogelijkheid om eventuele doorverwijzingen te adviseren (logo, kinesist, therapeuten,…). Kinderen met een leerstoornis of afwijkend gedrag kunnen in samenspraak met de ouders onderzocht worden. Ouders mogen weigeren om in contact te komen met het CLB. Dit moet schriftelijk bevestigd worden. Hoe je het CLB kan bereiken kan je steeds terugvinden op hun website.

Heb je nood aan een gesprek?

Maak een afspraak met het CLB-anker via de zorgleerkracht of rechtstreeks op 03 206 13 11.